19 de juny 2012

AVALUACIÓ DE L'APRENENTATGE ACONSEGUIT DESPRÉS DE DUR A TERME EL MINIPROJECTE

Considero molt important remarcar la importància que a tingut partir d’un problema significatiu dels l’aprenents de la meva aula, per assolir els objectius d’aprenentatge d’aquesta activitat.
Partir de la construcció i instal·lació a l’aula d’una bústia, una caixa de colors plena d’interrogants “oberta” a qualsevol suggerència, idea o problema:
va ser la forma d’aplicar els criteris de Jonassen a l’hora de poder triar un problema significatiu per als aprenents:

Sorgeix de la quotidianitat (en aquest cas de l’hora de tutoria on sovint s’exposen problemes i parlem dels temes que més ens preocupen...)

Motivador: va incitar i engrescar a tots els alumnes a prendre’n part i en portar-ho a la pràctica.

- Al partir de les inquietuds i necessitats dels alumnes, aquestes eren les que ens conduïen moltes vegades en la pròpia resolució dels conflictes que podien sorgir i ens reconduïen el procés.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada